News

News

The panelists sit on chairs on the stage. In the background, CuWeRE's roll-up and video reflection of the discussion, as well as a student involved in the event production.
18.11.2024 Yleinen

Metropolia educates future social and healthcare professionals to enhance creativity in their work

Read more →
Kaksi lasta soittamassa lyömäsoittimilla. Toinen katsoo kameraan utelias hymy kasvoillaan. Two children playing percussions. One of children looks at the camera with a curious smile on his face.
19.9.2024 Yleinen

CuWeRE Newsletter 3/2024 (September)

Read more →
Kuvassa neljä samanlaista kirjaa pöydällä vierekkäin. Kirjat ovat tässä tiedotteessa mainittu uusi teos Inclusive Education Through the Creative Arts in the Early Years. / The image shows four identical books side by side on a table. The books title is "Inclusive Education Through the Creative Arts in the Early Years".
13.9.2024 Yleinen

A new book for professionals working in early childhood education

Read more →
Kuvituskuva, jossa naishahmosta puolivartalokuva, päällä villapaita, käsi lantiolla. Kuvan päällä teksti LUOVUUS.
6.6.2024 Yleinen

Landscapes of Possibilities October 2-3,2024 – registration is open

Read more →
30.5.2024 Newsletter

CuWeRE Newsletter 2/2024 (May)

Read more →
28.5.2024 Yleinen

CuWeRE collaborates with the Royal College of Music and ShareMusic and Performing Arts organization from Sweden

Read more →
Sininen puhekupla, jossa lukee Blogi: Korkeapainetta, näkökulmia kulttuurihyvinvoinnin edistämiseen.
27.5.2024 Blog

Blog: From takers to givers with different abilities

Read more →
Kuusi opiskelijaa istuu lattialla ja keskustelevat sekä tekevät muistiinpanoja. Lattialla muistiinpanovälineitä, taustalla tussitaulu, jossa opintoihin liittyviä ohjeita.
15.5.2024 Yleinen

Enroll Creativity, Health and Well-being (10 ECTS) Studies in Open University of Metropolia UAS

Read more →
Kuva, jossa eri ikäisiä ihmisiä heittelee monivärisiä silkkihuiveja. Kuvituskuva.
19.4.2024 Yleinen

CuWeRE Newsletter 1/2024 (April)

Read more →